Introduktionsutbildning

BE & Utökad B

Intensivutbildning

Individuell teori

Hos oss kan du boka en teorilektion, där du sitter ensam med en trafiklärare, och får den hjälp just du behöver. Många gånger kan det räcka med ett par individuella lektioner för att du ska gå förbi ditt stopp, och hitta ny motivation. Vi kan även erbjuda en anpassad utbildningsplan för just dig.

Kontakta gärna receptionen och boka en tid eller om du har några frågor om din utbildning.

Med anledning av Coronaviruset

Ber vi våra elever och kursdeltagare att avboka sina lektioner och kurser om ni:

• Har feber, hosta och/eller förkylning
  • Nyligen kommit hem från något av högriskområdena

Vi tillämpar samma policy för vår personal.

Kommer du till kurs eller körlektion med någon av dessa symptom, kan vi behöva be dig att avstå från denna.

Bästa sättet att undvika att bli sjuk är att hålla god handhygien, hosta och nysa i armvecket samt undvika att ta i hand osv.

Elever och lärare behöver tvätta händerna innan körlektion och vi rengör ratt och interiör mellan varje lektion.  Vi ser också till att ofta tvätta av dörrhandtag etc. i våra lokaler.

Vi tillämpar samma avbokningsregler som tidigare, men sjukintyg från skola eller arbetsgivare gäller naturligtvis vid sena avbokningar.

Tveka inte att kontakta oss på telefon 08-530 313 13 eller maila reception@tumbatrafikskola.se

Du kan räntefritt delbetala din utbildning genom:

Vi har även körlektioner på helger kl. 7-19

Kvällar från 17.30