Vi på Tumba Trafikskola skräddarsyr din intensivutbildning efter dina möjligheter och behov, vi gör tillsammans med dig en planering. För att kunna göra det behöver du ta en körlektion för att vi ska kunna avgöra på  vilken nivå i din utbildning du ligger.

Vi har teorikurser förlagda på eftermiddag/kväll och möjligheter till självstudier online eller på skolan med dataprov och övningsskrivningar, där vi naturligtvis hjälper dig med teorifrågor. Riskutbildning 1 kan du göra hos oss, och riskutbildning 2 hjälper vi dig att boka.

Vill du ha mer information eller vill boka kan du ringa oss på

eller fylla i formuläret ovan så kontaktar vi dig.

Vi har även körlektioner på helger kl. 7-19 samt kvällar från 17.30